Discografia

* Discografia
*Enric Maurí Cantautor
*A partir del estiu del 2004 Enric Maurí pateix una metamorfosi intermitent com a cantautor que el porta a composar el CD Pell de princesa o Cardedeu em llaga, composat per onze temes:1.-Pell de pricesa.2.-Un instant.3.-Sense Plomes.4.-totxanes.5.-Cardedeu em llaga.6.-Cançó Lola.7.-Ritmes.8.-anestèsia.9.-Alzheimer.10.-Sonora.11.-Llop.
*Punts de venda: Revolver c/Tallers,11-13 bcn, Emperium c/ La Rambla,129 bcn. L´Escala c/ avinyó,17. Instinto, c/banys nous,5 bcn. La Gralla Granollers. El Melindro, Cardedeu. Cafè Central, Cardedeu. Va de Llibres, Cardedeu.

PELL DE PRINCESA
Vull que el dia em doni caramels
I que la glòria em caigui del cel
En caminar se´m llaguen els peus
I és que tinc pell de princesa
Ja és hora que ho tingui tot pagat
Sóc català, sóc català
Qui no té feina, el gat pentina
Qui dia passa, any empeny
Amb vistes al Montseny
Casa unifamiliar
Gran oportunidad.
Sin entrada y cómodos plazos
Vull que el dia em doni caramels
I que la glòria, la glòria em caigui del cel
En caminar se´m llaguen els peus
I és que tinc pell de princesa
Pell de princesa...................................











LLOP
Vull ser un llop
Vull ser un llop
I menjar-me la caputxeta del quart cinturó
Vull ser un llop
I menjar-me la caputxeta del quart cinturó
Mama, mama, mama...
No em fa por el llop
Sinó la caputxeta del quart cinturó
Vull ser un llop
Vull ser un llop
I menjar-me la caputxeta de quart cinturó
.........................
..............
au, au, au, au ...
vull ser un llop
vull ser un llop
au, au, au...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog